MENU
P

Plener ślubny w magicznych Bieszczadach

Gdzie znajdziemy najpiękniejsze widoki, które zapierają dech w piersi? Nasze polskie Bieszczady mają do zaoferowania wspaniałe szlaki, z których można podziwiać góry, doliny i bujną przyrodę. Wybraliśmy się tam razem na zdjęcia ślubne z Parą Młodą – Magdą i Patrykiem.

Bieszczady – plener ślubny w górach

Magda i Patryk kochają góry, co widać na pierwszy rzut oka. Na szlaku czuli się swobodnie i szczęśliwie. Suknia ślubna i garnitur w ogóle nie przeszkadzały im w marszu.
Uwielbiam takie wycieczki. Dla fotografa ślubnego z Lubelszczyzny to niezwykłe przeżycie. Państwo Młodzi w górach wzbudzają duże zainteresowanie wśród innych turystów. Bądźmy szczerzy – nie każda Panna Młoda zgodziłaby się na bieganie po szlakach w sukni ślubnej. Magda to odważna, piękna kobieta, która wśród wierzchołków czuła się jak ryba w wodzie. Tak samo Patryk, który uwielbia świeże, górskie powietrze. Ich zdjęcia ślubne z Bieszczad wyszły znakomicie. Czułe spojrzenia i gesty, trzymanie się za ręce fantastycznie kontrastowały z majestatem gór. Mam nadzieję, że szczęśliwa para była równie zachwycona, jak ja.

Fotografia ślubna w górach – niebanalne ujęcia

Plener ślubny w magicznych Bieszczadach to mój pierwszy górski plan zdjęć ślubnych. Mimo zmiennej pogody, jaka często zdarza się w górach, aura nam dopisała. Niezwykłe niebo połączone z zielonością połonin i lasów świerkowych były fantastycznym tłem dla białej sukni Panny Młodej. Ich spacer po nagich, pokrytych jedynie trawą szczytach sprawia wrażenie wspólnego dążenia w daleką, nieznaną przyszłość.
Na przetartych szlakach spotykaliśmy wielu turystów, którzy chętnie pozowali do wspólnych zdjęć. Wyglądali, jak orszak Nowożeńców. W klimatycznym schronisku, w którym odpoczywaliśmy, podali nam herbatę, która dzięki niezapomnianym wrażeniom i długiej wędrówce smakowała wyśmienicie. Kiedy byliśmy już dość wysoko w górach, zrobiliśmy wiele doskonałych ujęć wśród perfekcyjnych widoków, które stworzyła natura.

Jestem fotografem ślubnym, który kocha swoją pracę. A współpraca z takimi niezwykłymi i żądnymi przygód ludźmi jak Magda i Patryk, to dla mnie nie tylko miłe doświadczenie, ale świetna zabawa i niezapomniane przeżycie. Uwielbiam wyzwania, jakie stawiają przede mną nowo poznane pary. Zapraszam Cie również do obejrzenia pleneru z Grecji.

[sc_embed_player autoplay=true fileurl=”https://mariuszzwolak.pl/muzyka/ka.mp3″]

Comments
Add Your Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Z

Zapraszam do obejrzenia moich pozostałych sesji